blog blog .

blog

مهلت تایید سوابق تحصیلی برا کنکور در سامانه ساهت تمدید شد

متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌های پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دوره‌های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی مهر ماه سال ۱۴۰۲ می‌توانند کد ۱۹ رقمی سابقه تحصیلی را از پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir دریافت کنند.

متقاضیان باید به موارد ذیل توجه کنند:

۱. در صورتی که قبلاً کد ۱۹ رقمی سابقه تحصیلی را دریافت کرده‌اند، می‌توانند با همان کد برای ثبت‌نام در پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری و همچنین در دوره‌های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی مهر ماه سال ۱۴۰۲ اقدام کنند.

۲. چنانچه کد ۱۹ رقمی سابقه تحصیلی را در اختیار ندارند، با توجه به به‌روزرسانی سامانه وزارت آموزش و پرورش، می‌توانند از روز یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ به سامانه مربوط به آدرس my.medu.ir مراجعه و پس از دریافت کد سابقه تحصیلی نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که به دلیل عدم دریافت کد ۱۹ رقمی موفق به ثبت‌نام در پذیرش این دوره‌ها نشده‌اند، زمان ثبت‌نام در پذیرش این دوره‌ها تا روز پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ تمدید می‌شود و متقاضیان می‌توانند تا تاریخ اعلام شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

فرصت ۲ روزه به داوطلبان کنکور برای بررسی مجدد نمره سابقه تحصیلی
(۱۴۰۲/۰۵/۲۱) مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: داوطلبان در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی لازم است حداکثر تا دو روز پس از انتشار کارنامه اولیه به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش آمده است: نظر به انتشار کارنامه‌ اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت دوم) توسط سازمان‌ سنجش‌ آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع می‌رساند داوطلبان در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی لازم است حداکثر تا دو روز پس از انتشار کارنامه اولیه به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی http://my.medu.ir مراجعه کنند.

بدیهی است به درخواست‌هایی که از سایر روش‌ها ارسال شود، هیچ‌گونه پاسخی داده نخواهد شد.

نمره کل آزمون اختصاصی، نمرات خام و نمره کل سابقه تحصیلی داوطلبان کنکور شب گذشته از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.

کارنامه نهایی برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، سهمیه، استان بومی و وضعیت مجاز یا غیرمجاز به انتخاب رشته، این هفته در سامانه جامع آزمون سراسری منتشر خواهد شد.

همچنین داوطلبان کنکور می‌توانند هرگونه سؤال در خصوص نمرات خام آزمون اختصاصی (کنکور) را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند یا در صورت لزوم سؤالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش‌شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

داوطلبان در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی لازم است به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند. طبق تاکید سازمان سنجش به درخواست‌هایی که به سایر روش‌ها ارسال شود، هیچ‌گونه پاسخی داده نخواهد شد.

تایید سوابق تحصیلی برا کنکور

وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت تایید سوابق تحصیلی برای داوطلبان کنکور خبر داد.

برای تایید سوابق تحصیلی چه باید کرد
(۱۴۰۲/۰۵/۰۴) به گزارش اخبار کنکور: وزارت آموزش و پرورش امروز اعلام کرد: داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir و انتخاب گزینه «ساهت» نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.

با توجه به اینکه سامانه خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش به دلیل حجم بالای مراجعه داوطلبان کنکور با کُندی مواجه شده و به سختی باز می‌شود، داوطلبان کنکور درباره امکان تمدید این فرصت سوالاتی دارند.

محسن زارعی؛ رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در این باره به تسنیم گفت: داوطلبان نگران نباشند سامانه فعلاً برای تایید هویت داوطلبان باز است و اگر امروز هم نتوانستند اطلاعات هویتی خود را تایید کنند این امکان در روزهای آینده نیز فراهم است.

تایید سوابق تحصیلی تا کی وقت دارد
وی ادامه داد: داوطلبان برای مشاهده و تایید سوابق هویتی و تحصیلی خود تا پایان روز جمعه ششم مردادماه فرصت دارند. زارعی اضافه کرد: در این رابطه اطلاعیه‌ای هم از سوی وزارت آموزش و پرورش منتشر خواهد شد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۷:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)